Fontos tudnivalók a LEADER támogatási kérelmek benyújtásához
A LEADER helyi felhívásokra beadandó támogatási kérelmek benyújtására kizárólag elektronikus úton, ügyfélkapun keresztül lesz lehetőség.
Az elektronikus benyújtásból fakadóan kérelmet csak azok az ügyfelek tudnak benyújtani:
- akiket a Magyar Államkincstárnál (továbbiakban: Kincstár) vezetett Egységes Mezőgazdasági Ügyfél-nyilvántartási Rendszerben már nyilvántartásba vettek (ügyfél-azonosítóval rendelkeznek).
- akik rendelkeznek Ügyfélkapus hozzáféréssel (az ügyfélkapuról további információt https://ugyfelkapu.magyarorszag.hu/ weboldalon talál).
Az ügyfélkapuban megadott alapadatainak (születési név, hely, idő és anyja neve) meg kell egyeznie a Kincstárhoz benyújtott, nyilvántartásba vételi kérelemben megadott adatokkal, ugyanis az első belépéskor meg kell adni az ügyfél-azonosítót.
Amennyiben az ügyfél támogatási kérelmét nem saját maga, hanem képviselő útján kívánja benyújtani, úgy a kérelem meghatalmazott vagy elsődleges képviselő általi elektronikus úton való benyújtásának feltétele a meghatározott képviseleti forma előzetes bejelentése és annak a Kincstár általi nyilvántartásba vétele!
Az ügyfél-azonosítóval már rendelkező ügyfelek részére javasolt az Államkincstárhoz (korábban: Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatalhoz) bejelentett adatok ellenőrzése és szükség esetén a megváltozott adatok módosítása.
A Magyar Államkincstár által működtetett Mezőgazdasági Ügyfél-Nyilvántartási Rendszerben használt, az ügyfél-azonosító igényléshez és a változás bejelentéshez szükséges nyomtatványok az alábbi linkre kattintva érhetők el: https://www.mvh.allamkincstar.gov.hu/-/hatalyos-ugyfel-nyilvantartasi-nyomtatvanyok-es-kitoltesi-utmutatok
SLE Munkaszervezet